Det finns ju ingen skönare kock än Per Morberg som har sitt eget matprogram "Vad blir det för mat" på tv4+...helt galet!! Och idag var det fantastiskt roligt när han, efter att ha gjort pannkakor, lägg ett par klickar smör på en, viker ihop den och trycker in hela i munnen. Medan han sedan tuggar stoppar han in grädde i munnen från bunken...alltså det var så jäkla roligt!! Men man måste ju ha sett programmet för att förstå det roliga i det!!

Nu laddar jag inför 5 heldagar med tentaplugg......självdisciplin på hög nivå!!
Om vädret tillåter blir det en liten promenad imorgon innan jag kör igång.

Hoppas att ni alla får en trevlig helg

//Amanda

Emma

Hahaha... jag ser det hela framfor mig och asgarvar i smyg har i biblioteket. Lycka till med tentaplugget och kampa hart; det lonar sig :)
Jag haller alla mina tummar!!!!!
PUSS

mamma

Amanda jag säger bara det ät pannkakor som de bör ätas, gott gott blir faktiskt bara sugen när jag hör det. Sa han inte att han inte gillade pannkakor.

Amanda

haha...ja de såg ju jättegoa ut...han njuter då verkligen av livets goda!!haha, jo han sa det i början men ändå tyckte han de var jättegoda!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress