Hej!!
Idag är det 1 år sedan Pappa gick bort.
Det känns konstigt att det har gått så lång tid, 1 år är ändå en lång tid!! Men det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Jag saknar Pappa väldigt mycket!! Idag tänker jag på honom och sänder all min kärlek till honom....jag vet att du är någonstans i närheten. I Love You!!

Det finns inte så många andra låtar än just denna som passar in på denna dagen:
Only Love



Nu ska jag iväg och träna Pilates.
Det kom förresten 7 nya till Kören idag. Idag var det 5 killar vilket var jättekul, det ger en helt annan dynamik till sången. Nu är vi nästan 20 pers, jättekul tycker jag :)

Puss & Kram på er alla
//Amanda
mamma

Det är en underbar låt och speciellt när du sjunger den. Livet går vidare men vi går inte "ensamna". Låt bara saknaden fördjupa ditt liv och göra det än mer värdefullt.

Amanda

Tack Mamma!! Det var jättefint skrivet :) Kan inte annat än att hålla med!!

Marias Kakburk

Tack snälla:)!



Jag använder ett gratis fotoprogram som heter photofiltre, det är jätte enkelt att använda så det rekommenderar jag starkt!



Kram på dig!

Emma

Vi kan mitt i allt detta glädjas åt att vi inte är ensamma.. Han finns alltid med på ett hörn :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress