Herregud vilken semla! Vilken fantastisk liten god skapelse. Jag drog ut på det i över 40 minuter för att semlan skulle vara kvar så länge som möjligt men tillslut fick jag stoppa in det sista i munnen. Fullständig njutning från locket till smulorna på tallriken. Marsipankletet i mitten ska vi inte ens tala om, de där bitarna av mandel, mmm, mums!
Halmstads bästa semla hittar ni på Feldt´s Bröd och Konfekt.
Anonym

Halmstad bästa semla bor i Harplinge på Börjes konditori och heter Karlsbadersemla.

Svar: Nej, nej det där har du fått om bakfoten ;) Men Harplinge e ju knappt Halmstad så OK då...jag släpper igenom den!
Amanda

LIENE

Åh, läskas!

Svar: Prova, du kommer inte att bli besviken :)
Amanda

Stig

Tjuvstart! Det är 4 mars som gäller. Sture Sventon kanske skulle ha godkänt det.

Svar: Att bara äta semla en dag om året är ingenting för mig :)
Amanda

Stig

Efter den 4:e mars kan jag frossa.
Semla till kaffet. Semla till varm mjölk med extra kanel.

Svar: Efter den 4:e börjar jag ladda inför Våffeldagen :)
Amanda

my från feldts

Tusen tack för de fina raderna:)

Svar: Tack själv för de magiskt goda semlorna, tack och lov för att semmelsäsongen är så kort, annars hade gymmet varit ännu mer välbesökt än vad det redan är :)
Amanda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress